13 května, 2009

I ty, Brute?

Jo!

Proč psát další blogy? Proč rodit další hříšníky?
Já sám jsem
jakžtakž počestný; a přece bych se mohl obvinit z takových věcí,
že by bylo lépe, kdyby mě matka nebyla nikdy porodila. Jsem
velmi pyšný, mstivý, ctižádostivý; kyne mi víc přestupků, než co
myšlenkově stačím vykonat, než co mám představy, jak je
uskutečnit nebo času je provést. Proč se mají takoví chlapíci, jako
jsem já plížit mezi nebem a zemí? Jsme vykutálení darebové,
všichni; nikomu z nás nevěř.
To, co sem budu psát už jste možná někde viděli, ale i tam to bylo rozhodně ode mne - a jelikož to byly občas myšlenky které pokládám za povedené, nechci je nechat jen tak zapadnout. Už proto, že jich není tolik, abych s nimi mohl plýtvat.

Už ne...

1 komentář:

  1. Och, jaka to radostna novina v tento skvostny den. Vitej mezi bloggery, priteli - budes z nejlepsich, to vim zcela jiste ;)

    OdpovědětVymazat